Love

Åh underbart underbart underbart! Vilket otroligt vackert och underbart bröllop. Såklart grät jag en skvätt när dom sa ja och bytte ringar. Jag har kollat på tv nästa hela dagen. Hade det varit en vanlig dag så hade jag haft världens ångest nu för att jag inte har gjort nåt vettigt alls idag men nu spelar det ingen roll. Jag älskar bröllop och jag älskar kungafamiljen så min dag har varit toppen. Sofie hatar mig idag och jag försår mig inte alls på henne, hur kan man inte gilla kungafamiljen? Och Carl Philip då. Vilken man! Honom skulle jag gärna gifta mig med. Sveriges snyggaste man enligt mig. Eller nästan iaf. Nu ska jag fortsätta kolla på firandet och äta jordgubbar om det finns några kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0