Rubrik

Måste bara säga att jag verkligen älskar att jobba på systembolagt. Det är så himla kul! Men jag förstår inte varför kläderna måste vara så jäkla fula. Allt borde vara svart. Och istället för skjorta så borde det vara nån skön tröja. Och byxorna ska vi inte ens tala om. Fy vilken kliande lapp som satt i baken. Det hjälpte inte ett jag klippte bort den heller. Nu är det nåt annat som sitter där och kliar. Vill ju inte stå och riva mig i baken hela dagarna :P. Snart ska jag iaf ut och köra runt pappa. Det är nåt som raggarklubben i Avesta har fixat och jag har ingen aning om vad det är. Vet bara att jag ska köra runt i oldsmobilen hela dagen. Nylackad och fin är bilen också. Pappa har spenderat varje helg sen i höstas i garaget och fixat med bilen. Han är så duktig min pappa. Världensbästa!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0