Sol sol sol

Oj vilken uderbar dag det har varit idag! Jag och Sara åt lunch i solen på hennes balkong. Till efterrätt blev det vattenmelon och ananas. Solen brännde verkligen och nu sitter jag här och är röd som en kräfta. Det är ju standard när det gäller mig. Jag blir aldrig brun bara röd. Tillskillnad från min kära pappa som bara behöver tänka på solen så blir han brun som en pepparkaka..

Helgen lär jag väl också skriva en rad eller två om. Den var toppen! I lördags jobbade jag först till 13 sen åkt jag hem till pappa och grillade. Årets första grillning :). Efter det blev det förfest hos Emelie och Roger. Roger stannade hemma och jag och Emelie drog vidare till Bruks. Det var såklart massa trevligt folk ute och som standard mådde jag ju som jag förtjänade dagen efter. Men det är väl smällar man får ta. Hade iallafall en kanonkul kväll.





Bilden på Emelie säger väl allt :)

 

 

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0