.

Hej jag heter Caroline och jag har kommit på att det här med att blogga kanske inte är min grej riktigt.. Jag glömmer ju bort det hela tiden. Men iaf så har sommaren varit toppen. Jag har mest jobbat men lite  annat har jag också hunnit med. Jag och Emelie tog en heldag i Stockholm och värdet var underbart! Det var garanterat en av dom bästa dagarna den här sommaren. För några veckor sen åkte jag, Sara, Niklas och Fredrik till Göteborg och spenderade helgen där. Vädret var inte det bästa men det var jättekul iaf. Men sommarens höjdpunkt var Sonisphere. Regnet vräkte ner men jag fick se Mötley Crüe igen så jag är nöjd. Stackars Johan och Thomas var genomblöta för dom vägrade köpa regnponcho.
Idag ska jag till Ikea och köpa lite grejer så förhoppningsvis flyttar jag nästa vecka. Det kommer bli toppen och lägenheten blev så fin när Peter tapetserade. Nackdelen är väl att det inte finns nån balkong men jag överlever nog. Svårast är ju att hitta en soffa. Jag vill ha en bäddsoffa så Sara kan sova hos mig men det finns ju inga snygga bäddsoffor.. Får se om jag hittar nån idag. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig redo.
Puss!
Haha jag måste bara slänga in en rad om helgen. Vad var det egentligen som hände? Höstfest på gm och det var sjukt mycket folk. Jag hade ont i hela kroppen i söndags och bitmärken både här och där. Så vad var det egentligen som hände?!

Kommentarer
Postat av: sararara

JA du måste hitta en soffa!! ;)

Ja, vafan hände i helgen?! HAHA.

2010-09-02 @ 11:26:55
URL: http://sarafjellman.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0