.

Jag vet att jag är värdelös på att skriva nåt här men mitt liv är ganska händelselöst just nu. Idag har jag iaf fått mycket gjort. Jag började dagen med tvättstuga 07-10.30. Däremellan passade jag även på att diska, dammsuga och damma. Efter det blev det en promenad med Patrik och lite lunch. Efter 12 nån gång hämtade Sofie upp mig och vi åkte å simmade en timme. Så otroligt skönt. Jag somnade nästan i bastun efteråt. Nu sitter jag i soffan och är trött som ett djur och vill bara gå och lägga mig. Imorgon kommer Esbjörn hit. Det ska bli kul att träffa honom igen. 

Förövrigt är jag jäkligt trött på detta väder. Sön liksom?! Det känns ju som höst igen. Nej nu vill jag ha vår och sommar.

Fan vilket jävla trist inlägg med det skiter jag i.


Puss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0